Wednesday, November 18, 2009

Started with Maxis...

my chat with trading buddies today:


A: Sesaper ader duit lebih tuh boleh lar proceed… TP kat RM 4.95 kalo telor besar tgu sampai RM 5.30

Tersenyum lebar Ananda kat umah bila baca news nih.. “tak kesah lar lu mau letak brapa, yg penting masyukkk”



B: Sapa nak aku punya, nak letgo 5.3 nih

A: Hahaha leklu tgu dier jatuh 3 hinggit kui

C: Kang dia naik 7 inggit kang

A: Tujuh hinggittt ader org tuh makan tak abihhh larrrr

D: orang kata dia akan pickup kejar digi, baik ko beli aku tgh offer 5.3 ni haha

A: Pickup DG? Huhuh naper lak ko nk jual.. baik tgu match Digi hahaha

D: betul jugak hahaha .. hampeh nak speculate sket pun takleh.
gua mmg akan letgo masa tedekat ni, pasal mau pakai itu duit la

E: Aku suka tlg kengkawan….jual kat aku 2 hinggit

C: Aku up sket…2.30, bayar dlm USD

A: D accept deallll cepat! RM 8.05 tuh

B: Dah lambat..aku dah pegang dia punya 360degree..dia nak 1 ker 5..kalu nak 5, aku beli singgit jer…

D: demmm.. C, sori bos dah pigang da

E: Takper la rip lu tgu next candle

A: Next candle atas pivot tp CIBC 1.4895 kaco… C ko py dh slamat dah tuh.. tutup cepat stoch 533 sumer kat atas dah nih

C: Belum lagi..aku 98 TP 02 sudah

A: Sudah match buleh open tab dah nih hahahaha

C: Haa…bole…bole…ada la 60 cents. Mau?

A: Tak sampai hati lar kui
Xper tgu D py maxis… roti canai cecah kari kambing hahhaa

D: no prblem bai, cecah rm5.30 je kita jalan

F: ckp banyak la sirpipsaA.. ko la open tab... dah berapa bulan dah kereta ko tak bayar pakai duit gaji! apa kata channel kan kat kawan-kawan sikit duit yang lebih tu?

A: skali dier dah bangun tidoo larrrr…
p/s: bunyi mcm ader org losing pips jer kuikuikui

F: mmg tgh losing pips ni... wa tgh panas... silap percaturan la hari ni!

A: Rilexx wa kuda 2000++ kuda wa lari ntah kemana.. so far 5 jer baru jumpa jalan pulang…


C: Damn u EU memacak lagi…pecah itu trendline suda

A: Sebab tuh wa tak main kuda… Wa pakai Keldai senang jaga… (keldai)



E: Tapi keldai lu kuat mkn….-292

A: Yg kuat makan tuh kuda…

C: Kuda liar yg meragut di tepi ladang

E: Tu sebab gua prefer kuda mainan less maintainance. Tak cantik buang. heheheee

A: Lu x main kulit siput tepi pantai dah ek

F: arkghhhhh... y oh y????

E: Besar sikit…kupang

A: Saper nk beli kuda gua … timbang kati sudah lar.. dekat 2 minggu dah wa simpan nih…
dah lar asik langgar dinding, makan pun kuat sedang elok sembelih jual kat pasar tani nih.. gumuk2 woooo

E: Lama sgt idup takut liat

D: aku jual ikan kering jer lah.. kuda asyik belari jer

F: yep, kita orang ni ternak kuda la... tak tau pulak ko dah join jadik petani mcm kitaorg... tak baik tau ko main kuda kat kedai 4D! iskh.. iskh

F: suddenly i love my horses... 20+ ekor dah jumpa jalan pulang dgn bagasi-bagasi mereka!!!

A: Traders sumer dah lepak kat bar larrr

endup with kuda ku lariiii mana nak cariiiiiiii

No comments:

Post a Comment